„Praca zespołowa dzieli zadanie i zwielokrotnia sukces.”

— Autor Nieznany

Marta Bogucka

Jestem absolwentką Europeistyki i Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Przez 7 lat pracowałam w amerykańskiej korporacji jako project manager, w której byłam odpowiedzialna za organizacje eventów, szkoleń oraz wyjazdów służbowych zarówno o zasięgu krajowym jak i międzynarodowym. Ukończyłam szkolenie na Gold Wedding Plannera akredytowane przez Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych oraz szkolenie Business for Wedding Planners rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Wedding Plannerów. Ponadto posiadam wiedzę z zakresu wedding designu zdobytą w jednej z najlepszych firm dekoratorskich na rynku ślubnym.

Swoją przygodę w zawodzie konsultantki ślubnej rozpoczęłam dość nieoczekiwanie, ale szybko stała się moim sposobem na życie. Organizacja ślubów i wesel jest w moim odczuciu doskonałym źródłem nowych doświadczeń i emocji, które z radością kolekcjonuję. Ta praca dodaje mi prawdziwych skrzydeł!

Co lubię: uprawiać sporty ekstremalne, uczyć się języka francuskiego, jazdę samochodem i mojego niezależnego i grubego kota Eugeniusza 😊
Czego nie lubię: wstawać rano i oliwek wszelkiego koloru
Co mnie relaksuje: wysiłek fizyczny i słuchanie muzyki

Dorota Juszkiewicz

Jestem absolwentką UKSW na wydziale Historia Kultury. Ukończyłam kierunek Organizacja Rozrywki w Studium Show Businessu oraz mam za sobą szkolenia z zakresu kompetencji Event Managera. Dzięki dziesięcioletniej pracy w amerykańskiej korporacji zdobyłam doświadczenie w obsłudze klienta. Przez kilka lat byłam managerką zespołów muzycznych. Praca ta nauczyła mnie szybko i sprawnie zarządzać ludźmi oraz pracować pod presją czasu.

Ukończyłam szkolenie na Gold Wedding Plannera akredytowane przez Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych oraz szkolenie Business for Wedding Planners rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Wedding Plannerów. Ponadto posiadam wiedzę z zakresu wedding designu zdobytą w jednej z najlepszych firm dekoratorskich na rynku ślubnym.
Przez wiele lat angażowałam się w organizację różnych imprez od przyjęć urodzinowych po koncerty, ale to emocje związane ze ślubami i weselami sprawiły, że zostałam konsultantką ślubną. Każdego dnia dbam o to, żeby współpracujący ze mną klienci poczuli się naprawdę wyjątkowo i sprawia mi to ogromną satysfakcję.

Co lubię: heavy metal, książki fantasy, pisanie opowiadań i wynajdywanie nowych szkoleń 😊
Czego nie lubię: zaczynania dnia bez kawy i długiego spania
Co mnie relaksuje: pies Metka, który miał być Yorkiem, a okazał się lisem, spędzanie czasu z córkami oraz wyjazdy z mężem

Magdalena Rostkowska

Ukończyłam Politechnikę Warszawską na wydziale Zarządzanie i Marketing oraz Uniwersytet Warszawski na kierunku Zarządzanie Potencjałem Społecznym Firmy. Przez wiele lat pracowałam w korporacji badającej potrzeby konsumentów na rynku, dzięki czemu potrafię sprawnie określić potrzeby i oczekiwania naszych Klientów. Ukończyłam szkolenie na Gold Wedding Plannera akredytowane przez Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych oraz szkolenie Business for Wedding Planners rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Wedding Plannerów. Ponadto posiadam wiedzę z zakresu etykiety ślubnej oraz wedding designu zdobytą w jednej z najlepszych firm dekoratorskich na rynku ślubnym.

Początkiem mojej przygody z zawodem konsultantki ślubnej były osobiste doświadczenia. Planując swój ślub, poznałam z bliska blaski i cienie, związane z przygotowaniami tego najważniejszego dnia. Nauczyłam się też, jak duży wpływ mają one na przebieg całego wydarzenia oraz to, co pozostaje we wspomnieniach Pary Młodej. Wcześniejsze doświadczenia korporacyjne sprawiły, że nie straszna mi praca pod presją czasu, a wszystkie detale wychwytuję błyskawicznie. Pod moim czujnym okiem wszystko odbywa się więc dokładnie tak, jak powinno.

Co lubię: spędzać czas z ludźmi, włoski język i jedzenie, seriale na platformie Netflix.
Czego nie lubię: późnych śniadań i bałaganu
Co mnie relaksuje: radość moich dzieci, kiedy wracam do domu, lampka prosecco